- Nowy uproszczony formularz oraz wyszukiwarka spraw – to nowe ułatwienia w usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym".
- Wystarczą tylko cztery kroki i wizyta w urzędzie skarbowym umówiona.
- Nowe narzędzia wprowadzone przez KAS to podniesienie komfortu klientów i ułatwienie umawiania wizyty w urzędach skarbowych.
Usługa umawiania wizyty w urzędzie skarbowym umożliwia zaplanowanie spotkania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie, dogodnie dla podatnika. Ułatwia to załatwianie spraw i zwiększa bezpieczeństwo klientów, którzy przychodząc na konkretną godzinę, nie przebywają w dużych skupiskach osób.
Teraz jeszcze prościej
Najszybszym i najprostszym sposobem umówienia wizyty pozostaje rezerwacja internetowa, która jest teraz jeszcze prostsza. Strona rezerwacyjna ma nową szatę graficzną oraz uproszczony formularz umawiania wizytydostępny na podatki.gov.pl
Teraz umówisz wizytę w czterech prostych krokach:
- Wybierz województwo oraz urząd.
- Wybierz sprawę, którą chcesz załatwić.
- Wybierz datę i godzinę wizyty.
- Podaj dane kontaktowe.
Dodatkowo, udostępniliśmy wyszukiwarkę, dzięki której korzystając ze słów kluczowych można szybko znaleźć rodzaj sprawy, z którą chcesz przyjść do urzędu skarbowego.
Statystyki, SMS-y i ankiety
Od uruchomienia usługi w całym kraju zarezerwowano już blisko 4,3 mln wizyt, Nasi klienci najczęściejodwiedzają urzędy skarbowe, aby uzyskać potrzebne zaświadczenia lub załatwić sprawy związane z podatkami majątkowymi. Ponad połowa wszystkich wizyt dotyczy tych dwóch zagadnień.
Od niedawna działa także usługa powiadamiania SMS-em o umówionej wizycie. Jeżeli umówiłeś się do urzędu przez internet i podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji SMS-em. Jeśli umawiasz wizytę co najmniej dwa dni wcześniej, dzień przed spotkaniem otrzymasz dodatkowo SMS-owe przypomnienie.
Przypominamy również o trwającym badaniu ankietowym. Każda osoba, która umówiła wizytę w usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" i podała adres e-mail, otrzyma wiadomość z linkiem do anonimowej ankiety. W ten sposób chcemy pozyskać opinie i wskazówki co poprawić w pracy urzędów, aby były one jeszcze bardziej przyjazne klientom. Zachęcamy do udziału w ankiecie.